Dila71 Bugün 13+0 olduk ama gece uyuyamadim sanki bebek ne tarafa dönsem battı rahatsiz etti beni kasıklarımda çok ağrıyor. Doktor rahmin büyüme ağrıları dedi ama benim gibi olan var mı nasıl hafifletebilirim
Ilkayy Dila71 bende tam 13 haftalığım canım benimde kasıklarım çok ağrıyor bide vajinalım ağrıyor. Dediğin gibi olabilir cünkü. Çocuk bu hafta iyice büyüdü
Dila71 Ilkayy dışarıdan bir farklılık yok ama hissediyorum 😂😂 ama resmen hayat kısıtlıyor ne yapsam ağrıyor 🙄