Kayasbht ya normalde özele gidiyorum, özel cinsiyeti %70 oranla söyleyince dedim ki en iyisi devlete gideyim oranın doktorları iyidir. 18 haftalık gebeyim devletin hemen cinsiyet söylemediğini biliyorum ama gebelik haftam uygun olduğu için gittim bide aylık rutin kontrol amançlı gittim oruç tutuyorum hani gelişimi normal mi nasıl diye. Beni sedyeye yatırdı asistan jeli sürdü. Hanfendinin telefonla konuşası tuttu tam yarım saat telefonda sohbet etti ben sedyedeyken. Neyse dedim göz yumdum sonrasında geldi. Kaç haftalık dedi 18 dedim yok yanlışın var 11 diyor dedim 1 ay önce gittim sizin yanlışınız var He tamam Aynrn 18 diyor sonra dedim ki gelişimi nasıl oruç tutuyorum cevap vermedi cinsiyet ne dedim erkeğe benziyor dedi ultrason dan çıktı tam 3 sn sürdü ultrason cihazı tutması dedim ki başka bir doktor kız dedi %70 sonra bilmiyorum bişey belli değil diyor ya bakmadın ki göresin neyse sağlık olsun cinsiyet öğrenmim dedim sonra karnım ağrıyor bazen neyden olabilir diyorum kan idrar istiyor ya bi açıklama yapsana sen !!!