Kizlar merhaba 29 haftalik olduk bugun ben 4gundur temizlik yapiyorum yazlik kişlik kiyafetleri secip yerlestirdim yorganlari havalandirip nevresimlerini yikadim camlari ve kapilara kadar sildim ve esim bana surekli kiziyor evdeyken saolsun yardimci olmaya calisiyor ama artik bende agirlastim belkide yapmamaliyim ama yardima cagiricak kimsem yok yani ablam var 5aylik bebegi ve 5yasinda oglu var onu cagiramam annemede kiyamiyorum cunku cok tez canli kendini aşiri yorar biliyorum birde oruc tutuyor zaten burda dogum icin temizlik yapildigini yaziyorlar goruyorum benm dogumuma daha 77 gun var Allah nasip ederse ben tekrardan camlari kapilari silmelimiyim ozamana birde en cok merak ettigim biz çok hareket edip iş yaptigimizda bebek karnimizda yoruluyormudur ve bizim fazla hareketli olmamiz onun kilo alimini yavaslatirmi bunu cok merak ediyorum