Tecrubesizim ilk gebeliğim lütfen sorumu Saçma bulmayın :(()) Kızlar 4+4 hamileyim kan sulandırıcı iğne vuruluyorum (kanımda pıhtılaşma olduğu için )
her şey çok iyi gidiyor gibi ama şu bir kaç gündür kusmam yok mide bulantısı var tamam bu da sorun değil ama iki büklüm geziyorum evde işleri zar zor yapıyorum kendimi yere atıp ağlıyorum kasıklarım belim bacaklarım çok ağrıyor.sanki bi ağırlık var her yerimde bunlar normal mi acaba 🥺 yani tamam kaşık ağrısı normal ama benim kasığım ve af edersiniz rahmim çok ağrıyor duruyor tekrar başlıyor ağzıma da su geliyor sabah kalkınca lütfen bilgisi olan yazabilir mi :((()))