ssssxsss Umarim yalniz degilimdir😅 tosttan baska birsey yiyemiyorum gebeligin basindan beri🙅♀️ hafta 16
melegim_ve_ben ssssxsss 16 yız bizde ve iştahım hiç yok tam iki üç gün açıldı istahim dedim sanırım geçti (reflu gastritte var) .Ama maalesef geri eskiye döndüm.İstah sıfır olunca kendimi zorluyorum bir şey yemek için 😔
UralAybars0921 ssssxsss ben de tost hastasıydım ama 16. Haftada kabızlık yaşamaya başlayınca , hayatımdan ekmeği temelli çıkardım 😄 şu an 19. Haftadan sesleniyorum, kilo almalar başladı, aman dikkat diyeyim 😄
ssssxsss Aslinda istahsiz degilim canim bircok yemek cekiyor ama covid-19 gecirdikten sonra herseyin tadi degisti😭 yani yemeyi her ne kadar denediysemde olmadi maalesef o yüzden 7/24 tosta sardim ama kabizlik problemi yapiyor tabii böyle kuru yemek 😖
ssssxsss melegim_ve_ben gecmis olsun mide problemleri eklenince daha zor oluyor tabii umarim normal yemeye baslariz böyle vitamin protein eksikligi olmasindan korkuyorum ekstra vitamin hapida alamiyorum🤢
Af072019 Bende hamileyken çok tost yemiştim yanlız dikkat edin güzel kilo aldırıyor ben +30la doğuma gittim 😁
ssssxsss Af072019 🤭 haklisin ama simdiye kadar istemedende olsa baya kilo verdim artik sonunda hayirlisi 😅
melegim_ve_ben ssssxsss Vitaminleri icecegim zaman bile o hapı içebilmek için içtiğim su bile fazla geliyor.Hayirlisi bebisler sağlıklı olsun da geçer inşallah 🤲😍
ssssxsss UralAybars0921 🤭 uyari icin tesekkurler kabizlik bende yasiyorum cok rahatsiz edici ama baska birsey yiyemeyincede ac geziyorum baygin bi sekilde😅 kendimi corbaya sulu yemege biran önce alistirsam iyi olur😆
UralAybars0921 ssssxsss o zaman Activia probiyotik shot var onları öneririm, şeftali olan mide bulantısı yapmıyor rahat içiyorum, sindirim sistemini harekete geçiriyor ☺️
ssssxsss Sibelrx yaa 🤭 öyle tabii ben genelde beyaz peynir yiyorum kasardanda midem bulandi😅 bu haftadan sonra dikkat etmem lazim sanirim 🙅♀️
Babyyyymother ssssxsss en başından beri canim yemek istemediğinde 1 yada 2 tane pes pese tost yiyorum cok iyi geliyor mideme 26.haftamdayim hala devam kilo fln da yapmadı 😅