Basakgul hayırlı olsun 🌸 Benim temmuz sonu ağustos başı birkaç parça kıyafet, ateş ölçer bez, ıslak mendil ve kendime alacaklarim kaldı sadece 😂 dün park yatak da sipariş ettik üstümden bayağı yük kalktı kalanlar da bayram sonrası alacagim yıkayıp utuleyip asarım 😍 eşim hep acele ediyorsun demişti ama şimdi çoğu bitince iyi ki önceden almışsın diyor 😀