Merveysel15 Nesliucr ben oldum 20 haftalıkken herhangi bir sorun yaşamadım kolumu rahatlıkla kullanabildim şişme ağrı kızarıklık hiçbirşey olmadı öyle abartılacak kadar kötü bir aşı değil tabii herkeste farklı etki gösterebilir.
Haticeerez Nesliucr 2 doz vuruldum çok şükür sorun yaşamadım sadece 2. Dozda kolumda çok az bi ağrı oldu o kadar anlatıldığı gibi korkutucu değilmiş yani 🤭😊
3461irem Nesliucr ben dün oldum ilk günü ağrıdan kolumu hareket ettiremedim kolumun üstüne yatamadım bugün hafif bir ağrısı kaldı sanki