seyhanmiray18 kizlar yarin yukleme icin cagirdi doktor ama kararsizim ilerde bevekte seker hastaligi oluyo deyip korkuttu beni bi arkadas siz ne dusunuyosunuz
Ozlem23 seyhanmiray18 öyle bı zararı olsa doktor sizden neden saklasın ayrıca altı üstü bı içecek içiyosun nasıl bebeği bu kadar etkileyebilir ki gün içinde hiç şekerli şeyler tuketmiyomusunuz yani
[silindi] seyhanmiray18 aynen hamilelik boyunca yenen tatlılar çikolatalar meyveler meyve suları bebekte şeker yapmıyor ama 9 ay boyunca bir kere yapılan 1 kutu koladan daha az şekere sahip olan o içecek bebekte şeker yapıyor. Aynen aynen.
Znrr seyhanmiray18 doktorunuz yaptırın dediyse daha neden burada fikir arayışına girdiniz ki? Senelerce bu alanda okumuş insanlar diye gidiyoruz onlara zararlı olan bir şeyi neden yaptır desinler?