selam kızlar, bir sey soracaktım. on bes tatilinde ucak yolculugu yapacagım ve o zamana 20 haftalık hamile olmuş olacagım. sizce 20 haftalıkta doktor raporu almama gerek var mı ? gerek varsa gitmeden hemen önce mi alınıyor yoksa 3 4 hafta önce alsam da olur mu? bu konuda bilgisi olan paylaşa cok çok tesekkur ederim.