Merhaba bayanlar devlet Hastanesi’ne gidiyorum doktorumun Perşembe günü ameliyat günüymüş ben 38+1 olacağım istersen alalım bebeği dedi ama biraz daha kalsın dersen salı yada çarşambaya başka doktora yonledireyim o yapsın ameliyatı karar senin dedi sizce Perşembe alsınlar mi bebeği yoksa anne karnında ne kadar durursa o kadar iyi midir