Dila_mom ben bu iştahım yok olayını çok anlamsız buluyorum kusura bakmayın.
Helede yemiyorum içmiyorum bebeğe bişi olmaz inşallah allaha emanet.
Csnınız istemesede herşeyden azar azar yiyin.
İlaç niyetine düşünün. Ben istifra ettiğim zamanlarda bişe dinlenip yine yemeğimi yiyordum