Hayırlı ramazanlar kızlar 15haftalık hamileyim ilk başta doktorlar tek yumurta ikizleri dediler sonrasında geçen hafta gittiğimizde doktora cinsiyet için kıza ve erkeğe benzettim çift yumurtada olabilir dedi 3hafta sonra kesin belli olur dedi neden bir türlü bilemiyorlar anlamıyprum benim gibi olan varmı aranızda