suloz Valla travellar genelde hantal canım biliyorsun öyle kabin boy gibi hafif bir şey bekleme ama bana çok da hantal gelmedi katlamasi da kolay geldi ebebekteki arabayla karşılaştırdim arkadaşımın vardı canyon galiba, ona göre bayağı hafif geldi 🤗 çok da rahat bu arada içine arkadaşımın bebeğini bindirdik uyudu bile 😀 fiyata göre güzel bence siz bilirsiniz tabi biz uygun fiyatlı istedik 😘