Biradettugce Merhaba kızlar, pendikte detaylı ultrason için önerileriniz varmı? Dr. Halil Mesut’a gitmeyi düşünüyordum 520 tl dedi biraz pahalı geldi bize, gidip memnun kaldığınız yerler nelerdir
Merveee34 Biradettugce ben 2019 da Üsküdar’da tıp merkezine gitmiştim o zaman 200 liraydı ve doktor 1 saate yakın bakıyor 2.3 tane de renkli fotosunu veriyor CD ve raporda veriyor . Bebeğin yüzünden güzel poz yakalamak için baya uğraşıyor . Bu hamileliğimde yine oraya giderim sanırsam
Sevdabozdemirr Biradettugce kaynarcada cihan tip merkezinde 300 tl gibi fiyat vermistim aralik ayinda yilbasi zammi gelmis olabilir ama oraya bi sorun isterseniz 30 dk sürdü ve herseyi detayli anlatti doktor 😊
Biradettugce Sevdabozdemirr peki Cd, rapor yada resim veriyormu? bana cok yakın orası o yüzden aklımda oraya gitmek :)
Merveee34 blue5 suan tam hatırlayamıyorum hastane ve doktor ismini birazdan yazarım evraklara bakayım da
EMerve67 Biradettugce evet zam gelmiş bende 390 a yaptırmıştım ama memnun kaldım sonrasında iki kere daha kontrole gittim ve para almadı kontrolden