milena11 Sahilll prego aldım ben gayet güzel kaliteli valla çokta bi özelliğe gerek yok gibi yani hepsi aynı işi görüyor
cemreninannesi67 Sahilll ben yoyko aldım daha kullanmadık ama kurduk beşiğimizi ben çok beğendim görüntü olarak 🤗 ama benim için en önemli özelliklerinden biri taşıma kapasitesi park yatağın o yüzden yoyko tercih ettim
Burcakoca2526 cemreninannesi67 hangi renk aldınız ? Ben de almak istiyorum ama kararsızım. Bir de anne yanı yerden yüksekliği ne kadar? Yataktan çok alçakta kalırsa sıkıntı olur mu?
Oykununannesi55 Sahilll ben bunu kullanıyorum hem çok hafif hem çok aşırı rahat 4.5 yaşına gelince bir alt kademeye geçiyorsun https://www.hepsiburada.com/holmer-kids-maxi-comfort-eurostyle-donenceli-mp3-calar-oyun-parki--park-yatak-p-HBV00000NBNMW?magaza=mainstore
cemreninannesi67 Burcakoca2526 yok hayır benim yatak hizamla aynı oldu ama bu sizin yatak yükseklik ölçünüze bağlı ben gri renk aldım
Burcakoca2526 cemreninannesi67 rica etsem tam ölçü söyleyebilir misiniz yerden itibaren anne yanı özelliğinin ?
cemreninannesi67 asyahumam hayırlı olsun 🥰🌸ben çok beğendim gelir gelmez kurdum zaten 🤭 inşallah bebeğimde sever ve yatar