Minikbirdunya Merhaba arkadaşlar. 6+4 günlüğüz su bile geçmiyor boğazımdan, yemek yapmayı bırakın yemeğe bile bakamıyorum. Bi yandan da çok vicdan azabı çekip korkuyorum bebeğime bi şey olur diye. Hayatım çubuk kraker, ayva arasında geçiyor önerileriniz var mı?
glnzem Minikbirdunya boşuna üzülmeyin bebeğiniz ilk üç ay sizin kanınızdan besleniyor yediklerinizden değil. Sizin gibi mide bulantısı yaşayan hiçbirşey yiyemeyen bir sürü hamile var. Önemli olan 2. Hatta en önemlisi 3. Trimester o dönemlerde beslenmek önemli bebek o dönemlerde yediklerinizden vitamin ve kilo alıyor
Morvy Minikbirdunya hiç üzülmeyin ilk 3 ayda 5-10 kilo verenler bile var kusmaktan şuan bebeğiniz yediklerinizden değil kanınızdan besleniyor🙏🏻
eko1618 Minikbirdunya bende böyleydin tek yediğim ayva ve portakal suyu içebilmekti onlar dışında kusmakla gecti baya kilo vermiştim şimdi 35 olduk bir sıkıntımız yok çok şükür 🙏🏻
Zezeeeyyldrm Minikbirdunya benimde aynı böyleydi sürekli meyve yemek ne yiyebildim ne de yapabildim üzülme ssdece suyunu ihmal etme az bişeyler atıştır aç kalmamaya dikkat et meyve çerez tarzı beslenebilirsin ben hep öyle yaptım hala öyleyim ama yine azılmış biraz. Allah bebişlerimizi bize bağışlasın..
Minikbirdunya Beni siz hamileler anlarsınız gerçekten yazdıklarınızı okurken gözüm doldu. İyi ki varsınız tesekkur ederim. Allah hepimizin evlatlarını bizlere bağışlasın❤️
AsM Hic korkmayın 🙏benimde ilk gebeligim ilk 3ay kilo verdim baya sadece cizi kraker vs iciodum doktor korkma suan asiri besine ihtyaci yok bebegin kaninda olan yetiyor ona dedi ama ben bi nebze mide bulantim gecsin isteidm ilac yazdi prilam beni baya rahatlatmisti bilsem en basta yazirirdim 11.haftamda yazdi zaten 13ten sonra gecti mide bulantilrim kendilinden yemeye başladım sizde görüsun belki ilac yazar rahatlarsiniz genelde 3aydan sonra geciyor raht olun korkmayin 🙏