Dilara06 Canım ben 37.haftamdayım 2 gündür bendede sancılar var. Hatta geçen hafta nst de sancım çıktı. Bu sancılarım ise kasıklarımda, belimde, vajinamda. Regl ağrısı gibi ağrım var. Dün doktorumu aradım yarın için çağırdı beni kontrol edecek. Sanırım bu sancılarla benimde doğum erken olacak. Sende doktorunla görüş