Deniz95 katlandığı için bu beşik hoşuma gitti ama kullanışlı olur mu bilemedim. Bu beşikten kullanan var mı kalitesi nasıl acaba
Mrvweeeeee Deniz95 https://www.google.com/search?q=bebek+besigi&tbm=isch&ved=2ahUKEwj8xqme7pvwAhV7if0HHUzrCrUQ2-cCegQIABAC&oq=bebek+besigi&gs_lcp=ChJtb2JpbGUtZ3dzLXdpei1pbWcQAzICCAAyAggAMgIIADICCAAyAggAOgcIIxDqAhAnOgQIIxAnOgUIABCxAzoECAAQQzoHCAAQsQMQQ1C3Fli8ImCHJWgCcAB4AIABwgGIAb8PkgEEMC4xMpgBAKABAbABBcABAQ&sclient=mobile-gws-wiz-img&ei=VKuGYPzMH_uS9u8PzNarqAs&bih=734&biw=412&client=ms-android-samsung-ga-rev1&prmd=isnv#imgrc=vAm25ch2O474FM
Mrvweeeeee Deniz95 o kullanisli degl canm benim attgim bu modeli kullaniyorm anne yanida oluyo kizim 2 yasina grecek hala anne yani olarak kullaniyorm cok memnunum
Deniz95 Safiye88 bekliyorum bende iki model arasında kaldım bu attığımı düşünüyorum ve normal anne yanı küçük beşikler var ya onlardan düşünüyorum ☺️
Deniz95 Mrvweeeeee benim evim aşırı küçük ve 1+1 o yüzden bu modeller evime olmaz şimdi küçük ve bebişi 1 yaşına kadar idare edecek modeller bakıyorum ama kararsızım bir kaç model arasında ☺️
Deniz95 Mormenekse sağlam mı büyüklüğü nasıl sadece o beşikle 1 yaşına kadar idare edebilir miyim sizce
Mormenekse Deniz95 sağlam cok benim yeğenim 11 aylık geldiğinde koyuyoruz yine yer kalıyo bence 2 ye kadar gider