Merhabalar hanımlar 18 haftalık gebeyim bebeğim erkek ama dün kasıklarımda ağrı ve batma şeklinde ağrılarım oldu rahmime baskı yapıyordu resmen bebeğim normalde sol tarafta ve üstte dedi ama dün doktora gittim doktorum bebeğin kasıga düşmüş oraya yerleşmiş dedi ve sanirirm pek beğenmedi bir düsugum oldu bunda oldukça korkuyorm sizce bir sorun olurmu ilaçlar ve inneler yazdı ama içim hc rahat değil başına böyle bir olay anne adayları varmı