byzza16 Lalih95 bence bunlar batıl inanç hepsi tıbben hiç zararı yok. Hamileyken saç kestirirsen bebeğin ömrü kısalırmis vs gibi bir sürü hurafe ☺️
Bilge44 Lalih95 Ben 2 kez kestirdim hamileliğimde 36. Haftaya girecem kısmetse. Bebeğin ömrünü Allah bilir, saç kesme ile ömür biçilmez hiçbir şeye 🥰Allah sağlık sıhhat versin, uzun ömürler versin tüm bebişlere🤲🏻🥰🧿👶🏻
Kbracoskun Lalih95 Batil inanç kestir gitsin zaten bebekle uğraşmaktan hamileliğin zorluğundan uzun saça bakmak zor oluyor ben kısa kullanıyorum artık bakamadigim için 😁
Anesanne Ben ilk gebeliğimde kestirdim. inanmıyorum saçla bebeğin ömrünün bağlantısı olduğuna. Bu gebeliğimde de uzayınca kestiririm