Nhll merhaba ben 28 haftadayım hala ıslaklık oluyor. Kontrolde mutlaka söyleyin hem enfeksiyon var mı diye bakar hem de suyunu, rahim ağzı uzunluğunu kontrol eder. Bana idrar kaçırıyorsun demişti doktorum her şeye bakıp🥲 çok su içtiğim için kokusuz ve renksiz oluyormuş son ana kadar tutma dedi. Belki sizin de öyledir🤷🏻♀️