Kızlar gunaydin 24. Haftadan beri baş aşağı pozisyon almisti bebegim suan 33. Haftamızdayız. Bas asagi oldugunu hickiriklarindan anlardım sag alt tarafımdaydı. Biraz önce üst bölge de karnımın yan tarafında hissettim hıçkırıklarını. Döndü mü acaba makat pozisyon mu aldı ki yada makat pozisyondayken bası yanda değil de yukarı da ortada mı oluyor bilgisi olan var mi