Günaydın kızlar ben 23+2′yim cumartesi gününden beri kızımın hareketleri azaldı 22 haftalik iken 7/24 neredeyse tekmeliyordu sabah akşam ne yersem ona bile tepki verirdi bu 3 4 gündür hiç tepki vermiyo ama onunla konustuğumda uzandiğim zaman tepki veriyo biraz ama hafif oluyo bugün sabah hiç kıpırdamadı üzülüyorum buna neden böyle yapiyosun kızım dedim karnimi sevdim biraz aşırı mı abartıyorum normal mi bilmiyorum inanın. 😔