Likapaa Kızlar şişkinliği olan , nerdeyse her yemek sonrası karnı şişen, gaz sorunu olan var mı? Nasıl çözüyorsunuz?
Omerhatice Likapaa benim hiç geçmiyor ki🤷♀️🤦♀️ 30 haftaligim gaz sorunundan namaz kilamiyorum gecen yatsı icin 4 kere abdest alıp tekrar basladigumu biliyorum 😔
Cigdemss Likapaa benimde oluyor. Bağırsaklar yer değiştirdikçe çocuk büyüdükçe hazımsızlık oluyor. Yeidklerim hiç sindirilmiyor gibi. Hafif şeyler tüketmeye çalışıyorum.
Likapaa gulsen_0758 karnım kocaman oluyor bildiğin , doktora sordum bunu doktor baktı yoğun gaz var dedi , yürüyüş yapman lazım , yemekleri çok iyi çiğnemen lazım dedi bir de probiyotik tarzı provim daily verdi bakalım işe yarayacak mı 🤷🏻♀️ 12+4 üz bizde
Omerhatice Likapaa şişkinlik değilde böyle patlicakmis gibi his oluyor balon balığı gibi hissediyorum Belki siskinlikde oluyordur ama.yeterince siskolastigim için anlamiyorum 🤣😁😁
Omerhatice Cigdemss ben bazen hatta genellikle dayanamıyorum geceb ağladım yeter ya bu kadar pirtmi olur diye esim kahkahalarla yanıma oturdu manyak 😁😁
Cigdemss Likapaa inşallah azalır ama genelde büyüme oldukça zorlaşıyor. Ben 8. Aydayım son 2 -3 haftada hızlı büyüme oldu akşam az yediğimde bile nefes alacak yerim kalmıyor.
Likapaa Omerhatice gazı çıkartabiliyorsun o zaman bu güzel 😊 ben çıkartamıyormuşum doktor dedi yoğun gaz var 🙄
Likapaa Cigdemss peki herkeste bu oluyor mu acaba yoksa bazı hamilelerde mi oluyor ? Yani hepimizin ortak sıkıntısı mı bu 🙄
Morvy Likapaa ya benim gazım yok ama artık bir tabak yemek yiyorum sanki 3 tabak yemiş gibi şiş hissediyorum niye böyle😫
Likapaa Morvy al benden de o kadar 😣 sabah Kahvaltı yaparken 2 peynir ekmek yedim daha da yiyemedim şiştim hemen 🤷🏻♀️
Morvy Likapaa peki kilo alıyormusunuz ben 21+5 oldum hala daha 1 kilo bile alamadım yiyemediğim için bir yandan şanslıyım diyorum bir yandanda doya doya yemek yemeyi özledim ya normalde hamilelikte tam tersi olmazmıydı😂