Bbk Kızlar birazdan yemek yapmam lazım yazın barbunya kaldırmıştım buzluğa ayıklayıp poşetleyip. Normalde sormam ama işte hamileyken soruluyo. Yemeğini yapsam bi sakıncası olur mu hamilelikte
gizemmm Yok canım ne olacak bi şey Olmaz Bende buzlukta yazdan kalma yiyecekleri yapıyorum buzlukta sonuçta bi şey Olmaz