prenses05 emzik rahatlık diyor çoğu anne veya emzik emmeyen bebek anneye çok zorluk çıkarıyor diyor vs. Fakat emzik bebeğin emme refleksini bozuyor ve memeden verimli süt çekememesine neden oluyor. Meme reddi de cabası. Zorluklar bizim için var. Bebeğin de memeye ihtiyacı var. Hem gerçek iki meme varken yalancısına hiç ihtiyaç yok. İlk bebeğimde verdim, aylarca meme reddiyle uğraştım ve emzik çöpe gidince bebeğim memeye döndü. Şimdiki bebeğime asla vermem, veremem. Valla her türlü zorluk, bebeğimin beni emmemesinden iyidir, acı tecrübe ettim 😌