Yoncaglseven Günaydın,annecikler🎈♥️🥰 Tanışalım,hemde hangi doktora gidiyorsunuz memnun musunuz konuşalım.
Meltem-2569 Yoncaglseven günaydın merhabalar Manisa merkezde oturuyoruz ilk olarak grantmedical’da Nahit beye gittik hiç memnun kalmadık takipli hastasını tanımıyor aşırı kalabalık iki kez düşük oldu nedeni kan pıhtılaşmasıydı 37. Haftaya kadar kullanmam gerekliydi bana bıraktırdı. Sonra araştırmalarımız sonucu iğneyi kullanmamız gerektiğini öğrendik 4 tane ayrı ayrı doktordan kullanmamız gerektiğinide öğrendik. Şimdi CBÜ de DOc. Pınar SOLMAZ özel muayenesinde bakılıyoruz hem çok bilgili hem çok ilgili kesinlikle tavsiye ederim kaç tane arkadaşa önerdim giden pişman olmadı.
Seroy Yoncaglseven selam canım bende Grand medikal a gidiyorum Hakan çelik ve çok memnunum şok güzel ilgileniyor bugün son kontrellerimiz var artık gün sayıyoruz 🌸
Meltem-2569 Yoncaglseven ömer Yoncaglseven Ömer Dündar ile Özgür atlı ikiside aynı yerdeler ikiside alanlarında iyi doktorlar