Musmutlubirkalp Kızlar merhaba gebeliğim şu anda tam olarak 23+2 birkac gündür göğuslerimden sıvı gelmeye başladı bunun için erken değil miydi? Doktora gitmeli miyim, ayni durumu yasayanlar var mi, yardimci olursanız sevinirim
Asya-lina Musmutlubirkalp kuzum benimde aynı haftafa gelmeye başladı şuan 35 haftalik oldum artik kivam almaya beyaz olmaya basladi süt kanallari çalışmaya basladi rahat ol cok normal sıkma cok fazla dokunma
bensu2 Musmutlubirkalp benimde 17 haftalarda gelmeye başladı bazen öyle bi geliyorki yatak yorgan ıslanıyor 19 haftada da süt renginde azıcık geldi doktoruma sordum hiçbir problem olmadığını söyledi
Minik1portakal Musmutlubirkalp şu an 33+3 haftadayız benimde 20lerin başından beri geliyo hiç kesilmedi bazen kıyafetim ıslanıyo öyle fark ediyorum, eğer gelmeye devam ederse göğüs pedi kullanmanızı tavsiye ederim en azından bi ortamda birden gelip sizi rahatsız bi duruma sokmaz anlaşılmıyo çünkü hiç 🤗 bana doktorum genetik bi durum sütün çok olacak demek ki demişti 🤗🤭