Arkadaslar merhaba 33haftalığım şuan 26haftalıkken sabah uyandım şiddetli sol böbrek ağrısıyla acil olarak hastaneye gittim daha öncesinde ağrım yoktu erken doğum olablir diye bakıldı flan böbreğimde 1.5 cm ve 8mm taş olduğu görüldü bebek yada anne zehirlenmesn diye yarım saat içinde ameliyata alıcaz dediler 2seçenek vardı birisi idrar yolundan girip böbreğin işlevini dışar atmak diğeri sırtımdan ameliyat olmam neyse sırtımı seçtik kesitler biçtiler tabi bunlar anestezisiz olan işlemler ve öldüm artık dedm o masada içimde şuan böbreğimdeki taşları bağladılar doğumdan sonra ameliyat olucam sonda taktılar sol böbreğimin işlevi şuan dışarıda ve aşırı zorlanıyorum 2aydır elimde kablolarla geziyorum bebeğin hareketleri daha çok ağrı yapıyor bu tarz bi durum yaşayan varmı aranızda? Yada doğum sonrasında ameliyat süresi nasıl oluyor uardmcı !](olrmsnz🥺😢 erken doğum riskinde çok yüksek ağrılarn doğumu tetikler dedi doktorm