Arkadaşlar gebeliğimin başından bu yana burun içi yaralarla başım belada resmen yara dediysem kabuk tutan yara vs değil bezelye büyüklüğünde birşey oluyor taş gibi içinde iltihap falanda olmuyor ama çok berbat bir agrısı oluyor 7-10 içinde kendiliginden geçiyor ama biri bitiyor diğer delikten 2-3 tane çıkıyor burnumun dışından bile kızarıklık oluşuyor ne denediysem geçmedi yüzümü uyuşturuyor resmen bu sorunu yaşayan varmı