Kızlar bu gece karnım inanılmaz sertleşti ve sancılandı ne oturabildim ne dönebildim belim agridi adet sancisi gibi agrim oldu 38+2 haftalık hamileyim ilk gebelik bu sanci mı oluyo acaba. Bugün kontrolüm var gidince doktorada sorucam ama çok merak ediyorum tecrubeli annelerimden de bilgi almak isterim