cansuyldz33 Kızlar annem künye aldı ogluma doguma az bi süre kaldı ilk bebek oldugu icin bilgim yok künyesini ne zaman taktınız ne önerirsiniz dogumdan sonra?
Minnosunannesiii cansuyldz33 bende künye istedim ama bana hep takamazsın küçükken dediler yazık bileğine dediler eee büyüyünce de çevrede neler oluyor yine takamazsın dediler
cansuyldz33 Minnosunannesiii ya bize takmıslar hep sonradan takınca da alısmıyor bebekler bunu merak ediyordum
maviscik77 Biz takmışız evet ama ben de güvenemem takmaya sanırım , ben bile korkuyorum ortalık çok kötü , süs diye duracak sanırım bizimki 😂