Busraalkus Üç gün sonra sezeryan olacagım doktor sana bırakıyorum dedi ikisininde avantaj ve dejavantajları varms ilk dogumum spinal di bebek cıktıktan sonra fenalastm bunu pskolojik olarak tekrardan goze alabilirmiyim bilmiyorm
midekoruyucu Busraalkus ikisi hakkında hiç bir fikrim yok, ben çok kararsız kaldığımda hep yazı tura atarım 😂
zezeyyy Busraalkus spinal öneririm hem bebeğinizi görüyorsunuz hem de çok daha konforlu 2 hafta sonra 2. kez spinal sezaryen olacağım🥰
Bsmlh Busraalkus benım drum 37+0 mecburi alıyor benımde son 4 gün Cumartesi doğum genel yapalım dedi zaten cok streslı sıkıntılı gebelık yaşadım ilkinde geneldi ve dediği artık genel anestezi doğum bile eskısı gibi degıl korkma
Busraalkus cansuyldz33 ozaman neden yapılmadı bilmiyorm ama ben fenalasınca uyutmuslar uyandıgımda ameliyathaneden cıkıyordum şimdikinde spinal olursam sakinlestirici verin dedm bebek için zararlı yapamam dedi
Busraalkus Bsmlh uyuyp tekrar uyanamam diye aklıma geliyor hep pskolojik sanırım bide narkozdan uyanınca hemen acı hissetmeye baslıyormuşsun oyle diyorlar dogrumu
tatlissannee Ben dün spinal oldum 45 dk içinde bittii resmen hem bebeğimi gördüm hemde çok rahattı ayılma derdi yok kesinlikle tavsiye ederim ama kendi tercihin tabi🥰
Nrc_2ar tatlissannee bende sezaryen olcağım spinal ama korkum şu ameliyat sırasında kusma tansiyon düşüklüğü fenalaşma oluyor diye çok duydum size bunun için ilaç verdiler mi acaba ameliyatta rahat olmanız için 🌸
Aiteh Nrc_2ar mide bulaninca iyne yapiyorlarmis. Genel anastezi uyaninca çok acili uyaniliyor.ben tercih etmem
Busraalkus Nrc_2ar ameliyata girmeden sakinlestirici veriliyomus ama bana vermediler ilkinde . simdikindede ben kendim soledm spinal olursam salinlestirici verin diye veremem bebek için iyi değil dedi
tatlissannee Nrc_2ar canım sakin ol sadece bebeğine kavuşacağını düşün o ana odaklan heyecan falan kalmıyorr emin ol kendini dinleme akışına bırak tek sen olmuyorsun herkes oluyor bunu değil mi 😊
Mavissanneee Busraalkus kesinlikle spinal öneririm genelde ayılmam cok uzun sürüyor ve siz uyanana kadar bebek mahvoluyo
Bsmlh Busraalkus hayır hayır korkutma kendını uyanıyorsun hatta hemen artı yatağına gelince agrıkesıcılerın herseyın yapılıyor agrı sızı yok ben ayağa kalktım ilkinde dahada yatmadım inan bak geneldi Cumartesi bıda genel olacak
tatlissannee Aiteh sadece sakinlik canım gerisi halloluyor Allahın izniyle 🤲 bak ben dün oldum şuan gayet iyiyim çok şükür yürüyüş en önemlisi gayret edin asla pes etmeyin elbette acı sancı oluyor içimizden insan çıkıyor ama sonu güzel bitiyor onu düşünün 🥰
Hayalhira Busraalkus benmde önümüzdeki hafta ben kesinlikle spinal vs olamam dedim genel olucam panik atak var birde midem hamilelğin başından beri bulanıyor 🤮🤦🏻♀️ Beni bayıltsınlar ne yaparsa yapsınlar kafasındayım😁 kendini hangisinde rahat edeceksen ona karar ver 😊
Busraalkus Hayalhira panik atak varsa zor olur zaten ama genel anestezide uyanınca cok agrılı sancılı uyanılıyormus diyorlar
EceveDenizinAnnesi Busraalkus dün sabah genel anestezi ile sezeryan oldum. İyi ki tercih etmişim dedim.
Busraalkus EceveDenizinAnnesi gecms olsn nasıldı narkozdan uyanınca cok acılı agrılı uyanılıyormus dogrumu
Zdk Busraalkus ben spinal oldum 22 gün önce. Çok memnun kaldım. 1 hafta sonra sanki hiç ameliyat olmamışı gibiydim
Hayalhira Busraalkus bence hepsi aynı sadece genelde değil sonuçta bi kesik ve dikiş var anestezi geçince hepsinde ağrı oluyor spinalde epiduraldede o yüzden gözünü korktuma 😊