GFOK21 yani ayda elinize ne kadar geçiyor tam olarak bilmiyırum ama, bende birikttiriyorum , elime geçtikçe yarım ya da çeyrek alıyorum , küçük olduğu için saklanması kolay, annemin yanına gittikçe de ona veriyorum onda kalıyor, eşimin araba tutkunluğu var, ne kadar altın varsa bilse direk bozup arabaya yatırıyor, korkudan annemlere veriyorum, annemlerle aramız 3 saat, lazım olduğu zamanda diyorum tüh annemlerde gidemeyiz de uzak yani 😂