Hanımlar 37. Haftamızda jınekologum 3500 kg olmus artık 39 da istersenız alalım yoksa normal dogum la omuzları cıkmada zorlanabılır dedı. Sunıyle baslatalım dedı ama ben sunı sancıyı ıstemıyorum. Sunı alan almayan yadabu sekılde basına gelıp son haftayı bekleyen var mı bu arada boyun 153 oldugu ıcın cıkması sıkıntı dıyorlar. 3 gun sora 39 tamamlıyoruz. Bu arada 10bin adımlar hurmalar su lar hepsını yapıyorum.