Kuubraa_ doktorunuz dışardan geliyorsa sadece hastane belki de o ücreti alacak olabilir mi çünkü inanın çok çok araştırdım ekimden beri aradigin zaman 7bin demisleedi ekim de şuan 8 9 bin doğum jimer de daha önceki postlara bakın 8 in aşağısı değil yani doğum orada