Selam kızlar
32+4 günlük hamileyim. Bugün akşam saatlerinde sağ göğsümde bir hassasiyet hissettim , işte eğildiğimde falan ağrı olmaya başladı sonra sonra daha da arttı şimdi dokununca bir ağrı var , sadece sağ göğsüm sanki ağır gelmeye başladı bana , hassaslaştı falan. 3-4 haftadır göğüslerimden sıvı da gelmeye başladı . Böyle bir durum yaşayan var mı ? Acaba doktora vs gitmeli miyim ?