34+3 teyiz 6 Nisan’da randevum vardi ben yoldayken sekreter aradı ve doktorun rahatsizlanip gittiğini söyledi birdaha randevu bulabilmek için kırk takla attım ve ayın 30 una bulabildim sonunda onda da 29 dan itibaren yasak koyuldu hastanelerin poliklinik hizmeti kapanmaya dahil mi bu ay hiçbir şekilde muayene olamadım çünkü malum son zamanlar artık 🤷