Hanımlar merhaba ben normalde devlet hastanesine gidiyorum. 18. Haftadayken cimsiyetini sordum kıza benzettim ama net değil soru işareti ile yolluyorum seni demişti. 20+2 de ayrıntılı ultrason için özele gittim doktorun kıza benzettiğini söyledim o ama bana erkek dedi. Ayrıntılı ultrasonda yanılma payı olur mu? Sonrasında 23+5 ken devletteki kıza benziyor diyen doktora kontrole gittiğimde sordum cinsiyetine bu sefer erkek dedi oda. Çok hazırlık yaptım değişmez umarım 😑