Ebruuu42 ben aziz bebeden aldım çoğu kıyafet ve hastane çıkışını . Sebamed kullandım bakım ürünlerinde. Gögüs ucu yarası olursa sakın kremlerle vakit kaybetme, gögüs kalkanı kullan. Philips avent marka kullandım. Kıyafet, banyo takımları, bakım ürünleri, rezene çayı bol bol, bez ıslak mendil, tırnak makası seti, kendin için emzirme sütyeni, emzirmeye müsait gecelik. Gecelik daha kullanışlı oluyor, kanaman için sürekli ped koyuyo hemşire, gecelikte daha kolay olur. Sabahlıkta alabilirsin yürütecekleri zaman giyersin. Doğumun normal yada sez olsada mutlaka korse öneriyorum.