Kndmr Heyecan, mutluluk,korku,endişe,stres hepsini aynı anda yaşıyorum artık 35+5 oldum. Sizler ne durumdasınız doğum şekliniz belli oldumu bizimki haftaya oluyor 😌 hayırlsıyla gelirler inşallah 🙏🏻🥰
ilkannelikkk Kndmr Benim de son 36 🐣 doktor çatıma bakmadan nasıl istiyosun diye sordu 😂 normal dedim inşallah kontrolde bi sıkıntı çıkmaz bakalım ama ben çatılarıma güveniyorum inşallah beni yanıltmazlar 😆
Merve3855 Best11 ay benimde son 40 ve gerçekten geçmek bilmiyor zaman😂 sanki bu haftalar bu aylar daha da zor geçiyor gibi geliyo bana hem fiziksel hemde ruhsal olarak
Kndmr Best11 hadi hayırlısı inşallah siz ne istiyorsunuz rabbim gönlünüzdeki gibi versin inşallah dizinde bebeğinizde sağlığı nasıl iyi olacaksa öyle olsun 🙏🏻💕
Kndmr Kbryagci38 gelmekte olan gelmiyor 😂 normal doğummu olucak eğer öyleyse neler yapıyorsunuz yani açılma olsun diye bakalım bize ne dicek normalmi sezeryanmı
Best11 Kndmr çok kolay bir normal doğum istiyorum inşallah🤣🤣 hep pozitif düşünüyorum kötü şeyler aklıma getirmiyorum. O yüzden pek korkum yok açıkçasıı. Ama son günler ne durumda olurum bilemem😆 Rabbim sizin de gönlünüze göre versin inşallah
Kbryagci38 Kndmr normal doğum olacakta yürüyüş hareket hiç durmuyorum genede sancı mancı yok . Çatınız müsaitse normal doğum bekler doktorunuz .
Kndmr Dareyn hadi hayırlısı inşallah canım sağlıkla yavruna kavuş pandemi dönemi bitirdi bizi dikkat edin kendinize 🙏🏻😍
Kndmr Lalihhhh oy maşallah allahım kucağımızda olduğu günlerde göstersin hayırlısıyla şu pandemi döneminde ayrı strese sokuyor insanı
Kndmr Kbryagci38 eşimin yengesi geçen yürüyüş işe yaramıyor vs. Dedi ondan sonra eşim gerek yok demeye başladı herkesin doğumu bir değildir diyorum yok diyo 🤦🏼♀️ Evde bu yoga pilates fln yapıyorum 35. Haftadan sonra yapılabilir diye. Tek yapmaktan korktuğun pelvik masajı siz yapıyormusunuz ?
Kndmr Best11 amiiiinnn inşallah hiç izlemiyorum korkumdan bi kaç pozitif şey izledim diyorum benimkide öyle olur inanıyorum allahım inancımı kırmasın 🥲🙏🏻
Kndmr ilkannelikkk 😂😂 inşallah yanıltmaz darısı başıma inşallah bakalım biz nolucaz 😘😌 Allah gönlünüze göre versin
Lalihhhh Kndmr amin İNŞAALLAH , hiç sormayın hele oturduğum şehirde iyice arttı umudum yasak sonrası doğuma kadar belki azalır düşüncesi
aslannaz21 Kndmr 34+2olduk dun kontrol vardi daha donmemis benim sipa makat gelis dedi doner mi dedim tabikii doner daha kucuk dedi yalniz ruyamida anlatm dogum yapmisim bebegim o kadr guzelki pamuk gibiydi yikiyorm emziriyorm ya gercek gibiydi💙😎
Kndmr aslannaz21 Ayy inanırmısınız 3 oldu benimde öyle görmem öyle güzel duru bir bebekki birinde görmedim birinde evde doğurdum çok güzeldi birindede yine evde doğum yaptım yeni doğan çocuğu aldım gezmeye gittim 😂 yanıma otturttum yemek yedirdim 😂😂😂 bilinç aldım hiç iyi değil günüm azaldıkça çoğalıyor 😂😂😂😂