Sabahtan beri adet sancım var gibi belim ve kasıklarım karnım ağrıyor.Ama resmen belim kopacak gibi.Zaten adetlerim de çok sancılı geçerdi.Henüz 34+1′deyim en son 32. haftamda gitmiştim nst’ye girmiştim her şey normaldi doktor 3 hafta sonra gel demişti.Ne su ne nişan hiçbir belirti yok hatta bebek de tekme filan atıyor yukarıda hissediyorum ama bu sancı neden var çözemiyorum.