Elif1ekim Öncelikle bana bu doktoru tavsiye eden happy mom annelerine teşekkür ederim.En son postumda Petek Balkanlı ile yaşadığım sorunları yazmıştım.Petek Balkanlıyı Allaha havale ediyorum. Bugun diler hanım a muane oldum bebeğim boyunu kilosunu öğrendim daha önce boyunu hiç söylememiştir diğeri.51 cm ve 3300 gram.Ve bebegimi ellerini ayaklarını gösterdi bu haftaya kadar petek hanım eli yüzünde arkası dönük diyor ultrasonu kısa tutuyordu ama Diler hanım elleri yüzünde olmasına rağmen birşeyler yapıp yan açıdan bebeğimin elini çenesini yanağını gösterdi Allah razı olsun ondan.Asistanı bile kibardı. Alttan çatı muanesi oldum inanın hissetmedim bile yani demek ki can acıtmadan da muane ediliyormuş. Benim o üzgün halime yıpranmışlığıma o kadar üzüldü ki canım benim yaaa dedi eşim ve annem olmasa boynuna atlayıp aglayacktım lütfen beni sağlıkla dogurtun diye. Neyse çatım müsaitmiş. Nst sancısı var ama 37 38 haftada normal Bebeğim 3800 gram geçerse normal doğum için tekrar konuşacağız Şimdi onunla yoluma devam ediyorum benim için doktor değiştirmek zor bir karardı ama umarım herşey çok güzel olur DUALARINIZI BEKLİYORUM 😌
ilaydaince Elif1ekim merhaba umarim kolay bir doğum gerceklestirmssindir. Bende diler hanıma gitmeyi düşünüyorum. Normal doğum sırasında nasıl davraniyor, pozitif mi bunları öğrenmek istedim aslında. Yada siz kötü bir durum ile karşılaştınız mi ?
Aysel23 Elif1ekim Bende diler hanımın hastayısıyım her gittiğimde çok ilgili ve çok naif bir doktor ben sezeryan olacağım inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız 🥰☺️🌺