Hat_ice Merhaba Anneler Bugün doktor kontrolüm vardı ani oldu dün gece biraz rahatsizlaninca sabahı hastaneye gittim lakin bebeğimde 15 gün öncesine kadar bir hafta gerilik vardı ama şuan 4 hafta olmuş bende çok şaşırdım üç hafta gerilik nasıl olabiliyor 15 gün içinde 35+2 günlüğüz ultrasonda karın çevresi 31 hafta çıkıyor asimetrik bir gelişim geriliği var biraz araştırdım ani Bebek ölümleri falan yazıyordu yarın yine gidicem doktorla detaylı konuşmak için en ufak bir risk dahi varsa doğuma almasını rica edicem çok korkuyorum allah korusun ikinci gebeliğim ilkim sezeryan olmuştu 38. Haftada alacak ti ama bu şekilde olursa beklemek istemiyorum kilosu 2200 boyu 44 cm kilosuda az muhtemelen küveze girer 32. Haftada ciğer geliştirici iğne vurundum doğsa daha çabuk kilo alır toparlanır en azından gözüm görür diye düşünüyorum bu şekilde her gün birşey olur korkusuyla kendimi yerim sizlerede danışmak istedim doğrumu düşünüyorum acaba
Dareyn Hat_ice Bilen biri var mı diye yorum yapıyorum inşallah vardır. Fakat doktorun ultrason cihazı ile de alakası olabilir başka bir doktora kontrole gitseniz olmaz mı? O da aynısını derse eğer sonra bir çözüm üretirsiniz inşallah 🌸
Gizmolata Hat_ice zaten bebek beslenmiyorsa doğumu gerçekleştiriyorlar diye biliyorum ben. Canınızı sıkmayın kilosu falan gayet iyi bence 2 üstü. Gayet kuvvetli ve savaşçı oluyorlar♥️ Bende olsam sizin gibi düşünürdüm