T_nisaa şuan mesele sigaranın zararı değil burda vicdan azabı yaşayan bir anneyi biraz olsun ferahlatabilmek :) içmiş, nefsine söz geçirememiş, bebeği doğmuş ve pişmanlıkla kendini suçluyor. Emin olun bebeğinin kokusunu alamamış lohusa bir anneye ‘sigara zararlı zaten’ demek yerine ‘suçlu sen değilsin’ demek ona çok daha iyi gelecektir :) sevgiler