Minicikkiz Vitamin eksikliği durumları öyle olmuyor. Hiçbir vitamin eksikliği belirtisi gebelikle bir olmaz. Hanımefendi evde test yapmamış, direkt kan vereceğim diyor. Ne dememizi bekliyorsunuz, beta değerini öğrenip doktor randevusu alınır. Ben evde 4 test yaptım hepsi pozitif, betaya baktırmadan doktora gittim. Fakat gebelik yoktu. Boşuna muayene ücreti ödeyip ayrıca hüsrana uğradım. Evde yapılan test harici betaya bakılarak gsbelikten emin olunup doktora gidilir.