Ben 35 haftalık hamileyim başından beri nida hanıma gidiyorum. Çok Güler yüzlü pozitif bir doktor. İyi niyetli genel anlamda da hiç korkutmuyor. Hastane doğum ücreti de bana 3500 dediler. Ama şuan covid olduğum için malesef Eryaman da doğum yapamayacağım gibi görünüyor . Şehir hastanesine gideceğim.