Aycahanim68 Gizmolata evet ya istiyodum ikinci cizgiyi gormek icin her yolu denedim ama allahin vardir bir bildigi
Rusen96 Aycahanim68 malesef yok gibi en azindan silik bir cizgide olsaydi tekrarlaman gerekirdi. Ama yinede supheniz varsa adetiniz geciktikten sonra kan tahlili verin bazen cok erken yapildiginda idrar testlerinde cikmayabiliyor
Gizmolata Aycahanim68 Allah gönlünüze göre versn içini çıkartmadığınızda çektiğiniz varsa ona da bi bakalım.
Myworld34 Aycahanim68 maalesef ben de net tek çizgi görüyorum o ikinci çizgiyi biz zorla koyuyoruz oraya ama maalesef. Bugün ben de negatif gördüm