Arkadaşlar ne olur cevap verir misiniz bugün dış gebelik olduğunu öğrendim bi iğne yapıldı bundan sonra beni ne bekliyor yani iğnenin etkisi olup olmadığı nasıl anlaşılıyor kanama mi olcak kan tahlili cuma günü tekrarlanacak değerim 124 dü değerim az yani tavsiyelerinizi bekliyorum iğne bu kadar az değerle ne kadar etkili olur