Gnc29 anladım benimde 16dan beri oluyor 24den beri çok sık oluyor genelde yürürken iş yaparken filan ama saniyelik ve okşamayla filan geçiyor bende normal diye biliyorum canım rahmin doğal işleyişi gereği saniyelik sertleşmeler olabilirmiş veya adet döneminde olduğu gibi rahim kasılmaları normalmiş bide rahim doğuma hazırlık olsun diye kasılabiliyormuş sancı çıkmadıysa bunalrdan biri olabilir